מרגש: החתונה התבטלה בגלל שהכלה עם קורונה וטוקר שלח צוות לשמח • צפו

    דוד קליגר 9 Comment on מרגש: החתונה התבטלה בגלל שהכלה עם קורונה וטוקר שלח צוות לשמח • צפו

    כלה היתה אמורה להתחתן אמש אך לצערינו נדבקה בקורונה והיא נמצאת במלון קראון-פלאזה ובשל כך החתונה בוטלה, בתוכנית 'זמן אוויר' סידר לה מנחם טוקר את הזמר מאיר גרין לצד אמן הקלידים איציק וינגרטן ובכוחות משותפים עם כל הגורמים במקום שימחו אותם למשך שעה ארוכה מחוץ למלון • צפו והאזינו לראיון המרגש

    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הודיעו לה שהיא חיובית רק בסוף השבוע האחרון ממש רגע לפני החתונה והיא לקחה את זה מאוד קשה" – אומרת האמא של הכלה למנחם טוקר בתוכנית 'זמן אוויר' – "אבא שלה הוא בסיכון ולכן היא התפנתה מהבית למלון קראון-פלאזה כדי שח"ו הוא לא יידבק".

    במהלך השיחה העלה טוקר את הזמר מאיר גרין ואת אמן הקלידים איציק וינגרטן שהסכימו לבוא לשמח בנפש חפצה וכך אכן היה.

    צפו בחגיגה:

    האזינו לראיון:

    האירוע התקיים הודות לפעילותם המסורה של גולן ביטון מנכ"ל קראון-פלאזה ועוזי מרום מפקד פיקוד העורף ועל כך נתונה להם תודתינו!

    צילום והפקה: שימי ברוורמן



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      מדהים!! מרגש!!! כל הכבוד שקיים- למארגנים!!

    2. 8

      אני קוראת את הכתבה עם דמעות בעיניים. היה ערב כל כך מרגש!!! עבדנו פה כל כך קשה כדי שהערב הזה יתקיים למרות כל הבעיות הלוגיסטיות שקמו!!!!
      מהשעה 2:30 שעלינו לשידור ומנחם טוקר האלוף גייס את הצדיקים מאיר גרין ויצחק ויינגרטן ועד 9 בערב שהארוע התחיל היינו בטלפונים עם כל מי שרק אפשר כדי שהדברים באמת יסתדרו!!!!!! ישראל בן ששון מעיריית בני ברק התגייס כדי לדבר עם כל מי שצריך!! ב6:30 בערב כבר התייאשנו בגלל שלא היה אישורים ושימי ברוורמן מקול חי לא וויתר ועשה הכל כדי שהארוע יקום בכל מקרה!! הוא גם הגיע בעצמן במיוחד מבני ברק!! אין מילים!!!!
      אנחנו מתמודדים פה עם קשיים גדולים!! יש פה חצאי משפחות/ בני משפחה בודדים שבאים כדי לא להדביק את כל בני המשפחה. יש פה הרבה אנשים חולים ועצובים והארוע היה אתמול מצווה ענקית!!!! לשמח את כולנו וכמובן את הכלה שהיתה כל כך עצובה בבוקר ופתאום הפכו לה את הערב לשמחה גדולה!!!!
      תודה רבה למנהל מטעם המלון- גולן היקר!! לעוזי מפיקוד העורף וכל הצוות שלו שעושים פה עבודה קשה מאוד במסירות נפש ממש ועם חיוך והרגשה הכי טובה שאפשר!! תודה למנחם טוקר היקר שהעלה אותנו לשידור ודאג לארגן תזמורת, לשימי האלוף שבלעדיו הארוע בסוף לא היה מתקיים!!!! למאיר גרין ואיציק ויינגרטן שהגיעו בהתנדבות מלאה ועשו כל כך שמח!! ולכל אחת מהנשים והבנות במלון שעשו טלפונים, ארגנו כל מה שצריך, דאגו להספקה של בלונים (תודה למעצבת הבלונים האלופה שעיצבה חתן- כלה!!) וסוכריות וכרזת מזל טוב ואפילו ריקוד מרגש שהילדות התאמנו עליו שלושה ימים!!!!
      תודה רבה לכולם!!!!! עם ישראל במיטבו!!! מרגש! מחמם את הלב!! ובטוח שעושה נחת רוח לבורא עולם!!

    3. 7

      שלום מנחם אני אברהם מארגנטינא אתם גדולים מה שעשיתם ריגשתם אותנו אין כמוכים. הקב"ה אוהב אותכם אין דבר גדול יותר מלשמח כלה ביום חופתה.
      אשריכם ישראל כל הכבוד מנחם טוקר
      וכל הזמרים שהלכו.

    4. 5

      מדהים מדהים מדהים!!
      שנראה את האהבת ישראל הזו רק בשמחות!

    5. 3

      כל הכבוד!!!!!!!!!הרבה מזל טווווווובבבבבב!!!!!!!!!

    6. 2

      וואווווו איזה גאווה להיות חלק מעמי"י אשריכם 💖💖💖